برگزاری چهلمین سالگرد شهادت علمدار نبرد‌های غرب

مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار شهید غلامعلی پیچک، علمدار نبرد‌های غرب و دانشجوی هسته‌ای جبهه امروز (سه‌شنبه) در منزل این شهید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 14December 2021

برگزاری چهلمین سالگردشهادت علمدار نبرد‌های غرببه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار شهید غلامعلی پیچک، علمدار نبرد‌های غرب و دانشجوی هسته‌ای جبهه امروز (سه‌شنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۸ با مداحی حاج مرتضی طاهری و سخنرانی حجت‌الاسلام مستوفی در منزل این شهید برگزار می‌شود.

این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه است، بعد از خواندن دعای روح‌بخش توسل، محمدابراهیم شفیعی از فرماندهان دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از همرزم شهیدش می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند به جنب مسجد فخریه به نشانی خیابان صفا و پیروزی، خیابان شهید غلامعلی پیچک مراجعه کنند.

شهید غلامعلی پیچک در سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. او در بیست‌ودوم آذرماه سال ۱۳۶۰، با سمت مسؤول طرح و برنامه‌ریزی قرارگاه در گیلان غرب بر اثر اصابت گلوله توسط نیرو‌های عراقی در عملیات مطلع‌الفجر شهید شد. مزارش در بهشت زهرا قطعه ۲۴ ردیف ۱۱۹ واقع است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها