نماینده مردم در مجلس:

عربستان به‌دنبال حاشیه‌سازی برای مذاکرات وین است

حیدری گفت: عربستان و بحرین تحت تأثیر لابی صهیونیست‌ها در حال حاشیه‌سازی برای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و غربی‌ها هستند.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 15December 2021

عربستان و بحرین به‌دنبال حاشیه‌سازی برای مذاکرات وین هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به بیانیه عربستان و بحرین درباره مسئله هسته‌ای و موشکی ایران، اظهار داشت: متأسفانه این کشور‌ها تحت تأثیر لابی صهیونیست‌ها در حال حاشیه‌سازی برای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و غربی‌ها هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم تصریح کرد: در واقع این اقدام ریاض و منامه در راستای فرصت سوزی و فرسایشی کردن مذاکرات وین است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کشور‌های مذکور در دوره‌های مختلف با اتخاذ سیاست‌های ضدایرانی تلاش می‌کنند سطح تنش‌ها را افزایش دهند، ادامه داد: در واقع آن‌ها با تأکید بر رسیدگی جدی و مؤثر به پرونده هسته‌ای می‌خواهند در کشورمان را در مقابل افکار عمومی دنیا قرار دهند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که این کشور‌ها از جمله ناقضان حقوق بشر محسوب شده و باید به مردم دنیا پاسخ دهند چرا مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده و کودکان یمنی را از بین می‌برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی این کشور‌ها بجای محکوم کردن فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی باید پاسخگوی اقدامات ضدبشری و بر خلاف انسانیت خود باشند، زیرا طرح این موضوعات از نفوذ و قدرت ایران نمی‌کاهد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها