فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مسئولان برای طرح جامع گلزار شهدا و ایجاد زائرسرا در کرمان پای کار بیایند

«معروفی» گفت: مسئولان کرمان برای طرح جامع گلزار شهدا، ایجاد زائرسرا و راهیان نور مکتب حاج‌ قاسم به‌صورت جدی پای کار بیایند.
کد خبر: ۴۹۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 17December 2021

مسئولان برای طرح جامع گلزار شهدا و ایجاد زائرسرا در کرمان پای کار بیایند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 224 پروژه در جیرفت با هزینه‌کرد بیش از 12 میلیارد تومان از جمله 37 پروژه احداث مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، 40 پروژه احداث و تکمیل مسکن نیازمندان توسط بسیج سازندگی، چهار پروژه آبرسانی کشاورزی، 47 پروژه اشتغال‌زایی و ... افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی عنوان کرد: ما تا زمانی که احساس کنیم مردم نیاز دارند با نگاه نوکری در کنارشان هستیم و با مشارکت مردم، خیران و نهادها تلاش می‌کنیم امور مردم را دنبال و پیگیری کنیم، رسالت ما محرومیت‌زدایی است و جهادگونه خدمات را انجام می‌دهیم و نیازمند مشارکت و نظارت مردم در این زمینه هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی نیز افزود: امسال با توجه به فروکش کردن شرایط کرونا برنامه‌های سالگرد در سراسر کشور و استان با جهت‌های عمیق‌تری برگزار می‌شود و نگرش کار ما مردمی است و همه کارهای اساسی به سمت شهرستان‌ها سرازیر شده است، سخنرانان ملی در تمام شهرستان‌ها پیش‌بینی شده و تمام مساجد و پایگاه‌های مقاومت یادواره شهدا برگزار می‌کنند.

معروفی با اشاره به نذر هفت استان برای پخت و توزیع روزانه 63 دیگ غذا بیان کرد: برنامه‌ها به صورت مردمی توزیع شده که برگزار می‌شود در شهر کرمان در  گلزار شهدا بیش از 30 برنامه، پنج برنامه ملی در مصلی کرمان و 17 روز برنامه‌ها در بیت‌الزهراء به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده در بحث هزینه‌های مراسم سالگرد عنوان کرد: نگاه بنگاه‌ها و صنایع اقتصادی مثبت است و درخواستی از سوی استاندار شده به بنگاه‌های اقتصادی استان برای کمک به برنامه‌ها و ما اعلام می‌کنیم امسال به جهت مردمی کردن کار نیازی به هزینه‌ها نداریم و نیازهای برنامه‌ها توسط سپاه و بسیج، امام جمعه، موکب‌های مردمی و بچه‌های جنگ برنامه‌ریزی شده و هر کدام بخشی را تقبل کردند.

معروفی با تأکید بر اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، گفت: برای هفته مقاومت از 10 تا 16 پیش‌بینی حضور روزانه 15 تا 20 هزار نفر زائر در کرمان شده است که مکان و امکانات می‌خواهند و باید تأمین شوند و برای زائرسرا هم برای زائران دنیا و کشور و همچنین راهیان نور مکتب حاج‌قاسم مکانی باید آماده شود؛ همچنین طرح جامع گلزار بین‌المللی شهدای کرمان نیاز به پروژه‌های سنگین دارد که قطعا باید مسئولان اجرایی، اقتصادی و دولت پای کار بیایند؛ اینها نیاز به ساماندهی دارد و اگر باید کمک اقتصادی هم شود باید در این عرصه‌ها و حوزه‌های راهبردی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار