هیأت امنیتی مصر پیام صهیونیست‌ها را به مقامات حماس تحویل داد

هیأت مصر با ورود به غزه تلاش دارد در خصوص برخی پرونده‌ها با مقامات حماس به گفتگو بنشیند.
کد خبر: ۴۹۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 19December 2021

هیأت امنیتی مصر پیام صهیونیست‌ها را به مقامات حماس تحویل دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی امروز (یکشنبه) از وورد هیأت امنیتی مصری به غزه برای دیدار با مقامات حماس و گروه‌های فلسطینی برای گفتگو در خصوص دو موضوع آتش‌بس و بازسازی غزه، خبر داد.

به نوشته المیادین، هیأت مصری از طریق گذرگاه «بیت حانون» وارد غزه شده است. همراه این هیأت امنیتی یک هیأت مهندسی نیز برای بررسی طرح‌های بازسازی وارد این منطقه شده است.

به گفته منابع فلسطینی، مقامات حماس قصد دارند در خصوص پرونده‌های قدیمی و مسائل در دست کار با هیأت مصری مذاکره کنند. پیش از این منابع خبری به المیادین گفته بودند که مصری‌ها در خصوص اجرای توافقات گذشته کارشکنی می‌کنند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گفتند که هیأت مصری طرح‌های صهیونیست‌ها در خصوص آتش‌بس و بازسازی را به مقامات حماس منتقل خواهند کرد. هیأت مذکور فردا نوار غزه را به مقصد تل‌آویو ترک خواهد کرد تا با مقامات اسرائیلی برای اجرای آتش‌بس گفتگو کند و همچنین احتمال تشدید تنش‌ها در سایه تهدیدات حماس را، بررسی کند.

پیش از این هیأت حماس در ششم اکتبر با سفر به قاهره با «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر دیدار کرده و در خصوص آتش‌بس و بازسازی غزه با وی به گفتگو نشسته بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار