مدیر اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

کارگاه یک‌روزه «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در اراک برگزار شد

«فراهانی» گفت: کارگاه یک‌روزه «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» و نشست تخصصی «نویسندگان تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با حضور علاقمندان و نویسندگان، در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 20December 2021

کارگاه یک‌روزه «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در اراک برگزار شد«علی‌اکبر فراهانی» مدیر اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: کارگاه یک‌روزه «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با حضور ۲۵ نفر از نویسندگان، پژوهشگران و علاقمندان به تاریخ شفاهی دفاع مقدس، در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: مدرس این کارگاه «امیرمحمد عباس‌نژاد» از نخبگان و افراد برجسته تاریخ شفاهی ایران اسلامی، صاحب تألیفات متعدد و صاحب‌نظر در حوزه تاریخ شفاهی بود که مباحث این کارگاه را در سه بخش «مصاحبه»، «پیاده‌سازی» و «تدوین» ارائه کرد.

فراهانی خاطرنشان کرد: در این کارگاه همچنین نشست تخصصی با موضوع «اختلاف نظر در روش‌های تاریخ شفاهی»، با حضور «حیدری» از ویراستاران مطرح استان مرکزی، «رکاب طلایی» از نویسندگان تاریخ شفاهی و پیشکسوتان دفاع مقدس، «روزبه» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و چند تن از نویسندگان و صاحب‌نظران استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار