معاون عملیات سپاه خبر داد؛

آغاز رزمایش مشترک «پیامبر اعظم (ص) ۱۷»/ شبیه‌سازی پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی توسط سپاه

سردار نیلفروشان از آغاز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ از صبح امروز (دوشنبه) به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و یگان‌های مردم‌پایه بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ - 20December 2021

آغاز رزمایش مشترک «پیامبر اعظم (ص) ۱۷» سپاهبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران و سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ با اعلام خبر آغاز این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش با رمز مقدس «یا فاطمه الزهرا (س)» و با شعار «اقتدار، امنیت و بازدارندگی فعال و هوشمندانه در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی ملی» در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه و بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و در هم تنیدگی جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم در حال اجراست.

وی افزود: در این رزمایش نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند.

سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ ادامه داد: سازمان بسیج هم نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تأمین خواهد کرد؛ همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح‌هایی که تازه به نیروها تحویل شده است، متناسب با تاکتیک‌های رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار نیلفروشان در پایان خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش «دفاع و صیانت از امنیت ملی» و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساساً منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها