ایجاد چتر امن پدافندی توسط نیرو‌های پدافند ارتفاع پست نیروی زمینی سپاه

یگان‌های پدافند هوایی نزسا با بهره‌گیری از سامانه‌های توپخانه‌ای و موشک‌های دوش‌پرتاب نسبت به تأمین پوشش پدافندی ارتفاع پست از نیروهای عمل‌کننده در منطقه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ اقدام کردند.
کد خبر: ۴۹۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ - 22December 2021

ایجاد چتر امن پدافندی توسط نیرو‌های پدافند ارتفاع پست نزسابه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از منطقه رزمایش، در ادامه مرحله نهایی از رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یگان‌های پدافندی نیروی زمینی سپاه موفق به انهدام پهپاد دشمن فرضی در آسمان منطقه رزمایش شدند.

همچنین یگان‌های پدافند هوایی با بهره‌گیری از سامانه‌های توپخانه‌ای و موشک‌های دوش‌پرتاب نسبت به تأمین پوشش پدافندی ارتفاع پست از نیروی‌های عمل‌کننده در منطقه رزمایش اقدام کردند.

بر اساس این گزارش، یگان‌های مهندسی و تخریب نیروی زمینی سپاه با طراحی و اجرای انفجارات گسترده یک لایه دفاعی مستحکم در برابر نیرو‌های دشمن فرضی ایجاد کردند.

در این مرحله، یگان‌های تخریب نزسا با بهره‌گیری از مهمات و مواد منفجره بومی و هوشمند در حجم بالا موفق به ایجاد یک دیواره انفجاری و ایجاد یک خندق برای جلوگیری از نفوذ نیرو‌های دشمن به منطقه خودی شدند.

انتها پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار