فرمانده نیروی دریایی سپاه: دشمن را قبل از رسیدن به جزایر منهدم می‌کنیم

سردار تنگسیری گفت: امروز تمرین دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و در این تمرین نشان دادیم که قبل از اینکه دشمن به جزایر نزدیک شود، او را منهدم می‌کنیم.
کد خبر: ۴۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ - 21December 2021

دشمن را قبل از رسیدن به جزایر منهدم می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه که در سواحل جنوب کشور در حال اجراست، اظهار داشت: نتیجه بازی جنگ‌ها و طرح‌هایی که به‌صورت نظری روی آن‌ها کار شده بود، عملاً امروز در میدان اجرا شد و به نتایجی که مد نظرمان بود، رسیدیم.

وی افزود: نکته قابل توجه در این بازی جنگ‌ها این است که شلیک‌کننده‌ها سربازانی بودند که با سلاح‌های تخصصی نیروی دریایی شلیک کردند؛ شلیک‌هایی که دقت لازم را به همراه داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: افتخار دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از سلاح و مهمات ایرانی است؛ دقت این سلاح‌ها چه موشک‌ها و چه سلاح‌هایی که هدایت‌پذیر نبود، اما نفر باید شلیک می‌کرد، بسیار بالاست.

سردار تنگسیری اضافه کرد: امروز تمرین دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و در این تمرین نشان دادیم که قبل از اینکه دشمن به جزایر نزدیک شود، او را منهدم می‌کنیم و حتی چنانچه بخشی دشمن از درگیری‌های قبل از رسیدن به جزایر عبور کند، برای آن‌ها هم برنامه داریم و با سلاح‌ها و آتش‌های ممانعتی، اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها