ارسال بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه مهرواره «هوای نو»/ برگزیدگان جایزه متفاوت دریافت می‌کنند

دبیر مهرواره هوای نو با اشاره به ارسال بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه این رویداد دینی گفت: جایزه ویژه‌‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده که سفر تجربه است.
کد خبر: ۴۹۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 20December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «وحید ملتجی» دبیر مهرواره «هوای نو» با اشاره به مشارکت بسیار بالای هیأت‌ها و فعالان این عرصه در این مهرواره، اظهار داشت: تا این لحظه ۱۳ هزار و ۷۸۰ اثر در سامانه هوای نو به ثبت رسیده که پیش‌بینی چنین استقبالی را نداشتیم، همچنین مهلت ارسال آثار تا روز چهار دی‌ ادامه دارد و فعالان عرصه هیأت می‌توانند تا این روز آثار و برنامه‌های مهم و مؤثر خود را برای ما ارسال کنند.

وی از برگزاری مهرواره در ۱۷ رشته خبر داد و گفت: برای مشارکت بیشتر هیأت‌ها خصوصاً هیأت‌های کوچک، رشته‌های جشنواره را خرد کردیم تا اگر هیأتی در یک زمینه به ظاهر کوچک فعالیتی مؤثر انجام می دهد بتواند در مهرواره هوای همدلی شرکت کند.

برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده مهرواره همدلی

ملتجی از برگزاری نمایشگاهی در کنار اختتامیه مهرواره خبر داد و گفت: برای ترویج برنامه‌های هیأت‌ها سه روز قبل از برگزاری اختتامیه نمایشگاهی برپا و در آن آثار برتر مهرواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. همچنین اختتامیه اوایل اسفند‌ماه برگزار می‌شود و در آن صاحبان ایده‌ها و آثار برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.

دبیر مهرواره هوای نو درباره جوایز مهرواره گفت: در بخش هیأت‌ها جوایز از حداقل ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود و حمایت‌هایی هم در این راستا در نظر گرفته شده و تا ۲۵۰ میلیون تومان وام اعطا می‌شود، همچنین جایزه ویژه‌‌ای برای برگزیدگان درنظر گرفته شده است که سفر تجربه است و این عزیزان می‌توانند در این سفر‌ها با فعالیت‌های مردمی شاخص دیگر کشور‌ها هم آشنا شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها