مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

مشارکت بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان و خیران تهرانی در پویش یلدای فاطمی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مشارکت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در پویش یلدای فاطمی خبر داد و گفت: جمع آوری و توزیع کمک‌های حامیان و خیران همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۹۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 21December 2021

مشارکت بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان و خیران تهرانی در پویش یلدای فاطمیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پویش یلدای فاطمی با همکاری سپاه محمد رسول الله (ص) در سراسر شهر تهران ۱۴۰ هزار سبد کالا تدارک دیده شده است که میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان ازجمله در محله هرندی توزیع می‌شود.

وی افزود: در محله هرندی ۲۸۰ خانواده تحت حمایت دائم و ۵۰۰ خانواده غیرمددجو توسط کمیته امداد شناسایی شده است کمک خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: همچنین تاکنون با همکاری بیش از ۲۷۵ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان به مناسبت شب یلدا به یک هزار و ۱۶۰ خانواده ایتام و محسنین کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حدود یک هزار مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند، بیان کرد: همه این مراکز به نوبه خود کمک‌هایی برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در این راستا دارند.

تشکر می‌کنم از همه خیران که کمک کردند شب یلدا که طولانیترین شب سال است و ایرانیان مراسمات خوبی به این مناسبت دارند سفره نیازمندان نیز رنگین شود و به نوعی بدانند که مردم عزیزمان به یاد آنان هم هستند.

کار خوبی هم که سپاه انجامدادد باعث شده این دلگرمی میان خانواده‌های نیازمند بیشتر شود.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: از سال ۱۳۷۸ این طرح اجرایی شده و یکی از طرح‌های ماندگار کمیته امداد است.

پرپنچی با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۹۰ هزار حامی با کمیته امداد استان تهران، همکاری دارند، بیان کرد: کمک‌های حامیان و خیران به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۷۸۶ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار