به میزبانی فرهنگسرای اندیشه صورت می‌گیرد؛

تبیین موضوع حمله به خانه حضرت زهرا (س) و شهادت بانوی گرامی اسلام

همزمان با ایام فاطمیه و در راستای تحقق فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین در برابر تحریف، جلسه پاسخ به شبهات فاطمیه و شهادت حضرت زهرا در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 22December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها کانون صدای میثم فرهنگسرای اندیشه جلسه‌ای با محوریت پاسخ به شبهات درباره زندگی و شهادت حضرت زهرا (س) را برگزار می‌کند.

این نشست علمی با موضوع «هجوم به منزل و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، افسانه یا واقعیتی انکارناپذیر» بوده و سید محمد حسینی پژوهشگر و مدرس دانشگاه به سوالات و شبهات در این زمینه پاسخ می‌دهد.

بنا بر اسناد تاریخی؛ پیامبر اسلام حضرت زهرا سلام‌الله علیها را به عنوان جداکننده حق از باطل برای بعد از خود تا قیام قیامت گذاشتند. همین موضوع باعث شد دشمنان اهل بیت علیهم‌السلام نگاه خصمانه‌ای به فرزند رسول خدا در پی گرفته و خط تحریف وقایع اسلام با محوریت انکارِ هجوم به منزل وحی و شهادت حضرت زهرا را آغاز کنند.

متاسفانه در سال‌های اخیر این شبهات به‌طور مفصل در فضای ماهواره‌ای و مجازی منتشر شده است. از این روی، فرهنگسرای اندیشه در قالب یک کارگاه علمی تلاش کرده با ارائه اسناد تاریخی و پاسخ علمی به مهم‌ترینِ این شبهات، ضمن آگاه‌سازی جامعه مسلمین، پاسخی در خور در راستای مقابله با این شبهات بدهد.

براساس این گزارش، این کارگاه علمی روز پنج‌شنبه دو دی  از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌بایست نام خود را به شماره ۰۹۱۲۴۷۷۳۵۱۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار