فرمانده انتظامی لرستان:

رسالت اهل قلم زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا است

سردار «الهی» گفت: اگرچه نام شهدا در دل و یاد همه ما هستند، اما نوشتن آن توسط اهل قلم و وجدان‌های بیدار باید به رسالتی مستمر تبدیل شود. رسالت مستمر اهل قلم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.
کد خبر: ۴۹۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 22December 2021

رسالت اهل قلم در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان امروز در مراسم یادواره 500 شهید نیروی انتظامی استان لرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره  500 شهید نظم و امنیت در استان لرستان اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور لرستان همیشه فرزندان خود را در نیروهای مسلح همراهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در چندین آیه از قرآن کریم در مورد کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند نام برده شده از جمله این موارد زنده بودن و رزق شهید را نام برد. آمرزش گناهان، ماندگاری و جاودانگی، مسرت و خوشحالی و شفاعت شهید از دیگر خصوصیات شهدا هستند که در قرآن به آنها اشاره شده است.

الهی گفت: به طور یقین  شهدای نیروی انتظامی جهادگران فی سبیل‌الله در راه خداوند هستند، همین که سلاح به دست می‌گیرند و در برابر مخلین نظم و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای طویل کشور در برابر اشرار ایستادگی می‌کنند که این خود  نوعی مجاهدت است.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: قطعا شما مردم بی‌اطلاع نیستید که روزانه و هفتگی شماری از ماموران نیروی انتظامی  در سراسر کشور در راه امنیت از این مرز و بوم جام شهادت را می‌نوشند اما کمتر از این رشادت‌ها یاد می‌شود هر چند نام و خاطرشان در دل و جان ما ماندگار است ولی سیره، دلیرمردی و رشادت‌های این شهدا باید توسط اهل قلم و وجدان‌های  بیدار ثبت شود تا همیشه  خودمان را مدیون رشادت‌های این شهدا بدانیم.

وی با اشاره به هدف از برگزاری یادواره 500 شهید لرستانی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند فضیلت نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار