رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتهای راه مکتب سلیمانی، ظهور است/ رویش‌های مکتب سلیمانی هر روز در حال توسعه است

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: انتهای راه مکتب سلیمانی را ظهور می‌دانیم و در این مسیر نابودی رژیم صهیونیستی در دستور کار این مکتب وجود دارد، کما این‌که این مهم همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۴۹۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 25December 2021

انتهای راه مکتب سلیمانی، ظهور است/ با شهادت حاج قاسم، نابودی رژیم صهیونیستی نادیده گرفته نمی‌شودحجت‌الاسلام «احمد حسین فلاحی» رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت، اظهار داشت: وجود شهید حاج قاسم سلیمانی اقتداری برای همه کشور‌های اسلامی و محور مقاومت بود. هر جایی که مظلومی تحت ستم قرار می‌گرفت حرفش این بود که مگر حاج قاسم به این سو نیاید.

وی ادامه داد: امروز مردم فقدان این فرمانده عزیز و دلاور را احساس می‌کنند و هر چه جلوتر برویم جایگاه خالی او را بیشتر متوجه خواهیم شد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس در مجلس با اشاره به این‌که دلگرمی ما علی‌رغم فقدان حاج قاسم، آرمان‌ها، آثار و یادگاران این شهید است که در محور مقاومت از خود بر جای گذاشته، گفت: رویش‌های مکتب سلیمانی هر روز در حال توسعه است و دشمنان باید بدانند که با رفتن حاج قاسم، مکتب او و مسیری که شروع شده است پایان نخواهد پذیرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: انتهای راه مکتب سلیمانی را ظهور می‌دانیم و در این مسیر نابودی رژیم صهیونیستی در دستور کار این مکتب وجود دارد، کما این‌که این مهم همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: بدخواهان جمهوری اسلامی به‌ویژه رژیم صهیونیستی باید بدانند که با رفتن حاج قاسم اهداف انقلاب نادیده گرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار