پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید «شکیبایی صنوبری»

خانواده شهید «نعمت‌اله شکیبایی صنوبری» پس از ۳۸ سال چشم‌انتظاری، همراه با استقبال مردم، مزار شهید خود را در شهرستان «سلسله» در آغوش کشیدند.
کد خبر: ۴۹۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 01January 2022

پایابی بر 38 انتظار/ شهید «شکیبایی صنوبری» در«سلسله» می‌ماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، باز هم پایانی بر یک انتظار رقم خورد تا  معنای انتظاری از جنس نو شدن را با اشک دیده بر قاب دل بنگاریم.

چشمان‌مان به عکسی قاب‌شده مردی از جنس حماسه و ایثار گره خورد که باید نشانش را از خاک بپرسیم که دردانه‌ای به این عظمت در دل خود جای داده است و این روز‌ها خبر شناسایی‌اش نقل هر مجلس و محفلی از دیارم شده است.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امیر سرتیپ دوم «مراد خوشکنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، «محمود زرین‌جویی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام «امیدی» امام جمعه شهرستان الشتر و جمعی دیگر از مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم، امروز (شنبه) به مراسم استقبال از خانواده شهید «نعمت‌اله شکیبایی صنوبری» در شهرستان «سلسله» رفتند.

ستوان دوم وظیفه ارتش شهید «نعمت‌اله شکیبایی صنوبری» متولد روستای «صنوبر» تربت حیدریه، اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود که پس از ۲۸ سال پیکر مطهر این شهید تفحص و در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان «شهید گمنام» در شهرستان «سلسله» به خاک سپرده شد و سرانجام پس از انجام آزمایش دی. ان. ای، هویتش پس از ۳۸ سال شناسایی شد.

گاه لحظه‌های وداع تلنگری می‌شود برای فصل آشنایی؛ اما امروز لحظه‌های دیدار لرستانی‌ها با خانواده شهید «نعمت‌اله شکیبایی صنوبری»، آغازی شد برای ماندن یک پرستوی مهاجر در خطه شهیدپرور لرستان. او بنا به در خواست مردم ولایتمدار «سلسله» و موافقت خانواده‌اش می‌ماند تا هروقت خواستیم بر سر مزارش جمع شویم تا شاید حضورمان تسلی خاطری باشد برای روح‌هایی که سال‌هاست به رنگ غفلت خو گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها