برگزاری سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما»

سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» به مناسبت ایام دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 02January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» از پنج کتاب با موضوع سردار دل‌ها، از ۱۱ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۰ استان‌ها برگزار می‌شود.

بر این اساس روز شنبه (۱۱ دی) استان اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خود نوشت قاسم سلیمانی و استان تهران از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» بود.

امروز یکشنبه ۱۲ دی نیز استان‌های لرستان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و چهار محال و بختیاری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ و روز دوشنبه ۱۳ دی استان‌های مازندران از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و بوشهر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» خواهند بود.

روز سه شنبه ۱۴ دی نیز استان‌ یزد از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «آوِرتین» و استان فارس از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» هستند.

همچنین استان‌های کرمانشاه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و خراسان رضوی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ روز چهارشنبه ۱۵ دی میزبان برگزاری نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «شاید پیش از اذان» خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزها و ساعت‌های یاد شده با مراجعه به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel از طریق اسکای روم در این عصر شعرهای مجازی حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه مجازی نهاد در پیام رسان سروش www.sapp.ir/iranpl و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

پیش از این بر اساس فراخوان منتشر شده مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی «طراحی خدمت برای کتابخانه‌ها عمومی ایران» تا ۳۰ آذر اعلام شده بود که با توجه به استقبال و درخواست پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی، مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی طراحی خدمت تا ۳۰ دی‌ تمدید شد.

مسابقه «طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی ایران» توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه های عمومی ایران ویژه کتابداران، پژوهشگران، اساتید و ایده پردازان و شرکت‌های دانش بنیان، برای تشویق و انگیزه بخشی به نسل آینده طراحان و افرادی که به حوزه طراحی خدمت علاقه‌مند هستند، برگزار می شود و هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر تاکید بر جایگاه طراحی خدمت، تشویق علاقه مندان رشته های مختلف برای حل چالش‌ها و نیازهای کاربران کتابخانه‌های عمومی ایران است.

این مسابقه به دنبال ارائه ایده های کارساز در زمان حال و آینده، راه حل هایی با محوریت انسان و ایده های مقیاس پذیر و منعطف است و معیارهای ارزیابی خدمات طرح شده در این مسابقه شامل «مردم محوری مبتنی بر تجربه»، «جامعه محوری»، «قابلیت اجرایی»، «سازگاری با فناوری‌های نوین»، «انطباق با کتابخانه های عمومی» است.

جایزه نفر اول ۲۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس؛ جایزه نفر دوم، ۱۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس؛ جایزه نفر سوم، ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تقدیر و تندیس و جایزه نفرات چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار