امام جمعه اهواز:

ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی بود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی بود. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی وی در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشت.
کد خبر: ۴۹۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 03January 2022

ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان امروز در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که در محل مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی می‌توان به ارتباط با ولایت نام برد. سر منشا انقلاب اسلامی ما غدیر و عاشورا است، غدیر به معنای کشتی است و سکان داری این کشتی به دست ولایت است.

 وی با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی مصداق بارز قلب مطهر است، افزود: انجام دادن واجبات الهی شرط حضور در این کشتی است، آن چیزی که اصل است و انسان را به لقای خدا می رساند این کشتی است و ولایت، سکان دار این کشتی است.

امام جمعه اهواز گفت: ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، وی در تمام صحنه های انقلاب حضور داشت. در اوایل دهه ۷۰ از وقتی که لیبرال در مبارزه با اسلام آمد، برای روشنفکری به دانشگاه ها می رفت.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم این فقیه وارسته، حکیم بودن است و این به معنای جامع بودن میان کمالات عقل نظری و عملی است و مجاهدت نیز از ویژگی های وی بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها