نماینده مردم در مجلس:

شهید سلیمانی راهبرد‌های کلان استکبار جهانی را در منطقه نابود کرد

گیلانی گفت: با اقدامات بسیار هوشمندانه حاج قاسم سلیمانی در طول سالیان متمادی اهداف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه شکست خورد.
کد خبر: ۴۹۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 05January 2022

شهید سلیمانی راهبرد‌های کلان استکبار جهانی را در منطقه نابود کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سهراب گیلانی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم برنامه‌ریزی دقیق آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بوده است. این در حالی است که آن‌ها از سالیان گذشته به دنبال این جنایت بودند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با افزایش قدرت محور مقاومت مخالف بود و آمریکایی‌ها هم‌بار‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند که نمی‌توانند این افزایش قدرت را ببینند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند در جغرافیای منطقه به ایفای نقش بپردازند و در همین راستا تلاش دارند برای کشور‌های عربی و مسلمان خط و نشان بکشند. ضمن اینکه آمریکایی‌ها هم در این منطقه برای خود منافعی را تعریف کرده‌اند و می‌کوشند حضور داشته باشند. اما جبهه مقاومت اجازه چنین کاری را به هیچکدام از آن‌ها نخواهد داد و توانست در طول سالیان اخیر ضربات مهلکی را به آن‌ها وارد کرده و اهداف نامشروع آن‌ها را از بین ببرد.

گیلانی عنوان کرد: هرچه از اقدامات جهادی گروه‌های مقاومت می‌گذشت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ناراحتی‌شان بیشتر شده و ضربات بیشتری را متحمل شدند و از این جبهه که فرمانده میدان آن حاج قاسم سلیمانی بود کینه به دل گرفتند. چرا که این شهید بزرگوار توانست راهبرد‌های کلان منطقه‌ای را به نحوی اجرا کند که اهداف استکبار در منطقه نابود شود.

وی افزود: در طول سالیان اخیر با اقدامات بسیار هوشمندانه حاج قاسم سلیمانی اهداف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شکست خورد و به همین دلیل آن‌ها تحمل نکردند و تلاش کردند تا ضربه خود را به حاج قاسم سلیمانی وارد کردند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور اظهار داشت: ترامپ مجری سیاست‌های هیأت حاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور حاج قاسم سلیمانی بود، ولی با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه شکل دیگری به خود گرفته و با چهره‌ای خاص وارد میدان خواهیم شد.

گیلانی گفت: قبل از ترور حاج قاسم سلیمانی بعضی‌ها در منطقه شاید به چهره ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی شک می‌کردند، اما بعد از جنایت و ترور حاج قاسم سلیمانی همه قومیت‌ها و مذاهب به این باور رسیدند که دشمن شماره یک آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار