رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جهاد تبیین، رویکرد اصلی دهه فجر امسال است/ انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و پویاست

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: جهاد تبیین در برابر تحریف دشمن رویکرد مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 05January 2022

//به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تصور دفاع حضرت زهرا (س) از همسر و خانواده به نوعی کاهش و تنزل هدف ایشان است همچنانکه دفاع حضرت زینب کبری (س) در تنزل موقعیت و جایگاه و اهداف ایشان است در حالی که هر دو بانو از ولایت و امامت دفاع کردند.

وی افزود: در دهه فجر، ۲۲ بهمن نیز غدیر انقلاب اسلامی همان دفاع از ولایت است و تمام شهدای عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهدای راه دفاع از ولایت و امامت هستند که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز شاخص و الگوی این شهداست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید امسال دهه فجر به عنوان دهه قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی، متفاوت‌تر و برتر از سال‌های گذشته در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی گفت: دهه فجر یک نقطه عطف در تاریخ است که هنوز نتوانستیم این پدیده تاریخی را درست بشناسیم و درست تبیین کنیم.

حجت الاسلام موسی پور افزود: انقلاب اسلامی در درون خودش مظلوم است، زیرا در تبیین این گوهر گرانقدر قصور و کوتاهی داریم. این وظیفه شرعی و ملی تک تک ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهاد تبیین در برابر تحریف دشمن را رویکرد مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

حجت الاسلام موسی پور گفت: تبیین انقلاب اسلامی از نظر وقوع ابعاد رویکرد و حواشی، محور برنامه های دهه فجر امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و پویاست افزود: نشانه این پویایی تلاش ناکام دشمن در مبارزه همه جانبه از جمله تحریف فرهنگی تبلیغاتی علیه انقلاب اسلامی است که باید با جهاد تبیین با آن مقابله کرد.

حجت الاسلام موسی پور اضافه کرد: انقلاب اسلامی در زمینه فضای مجازی و استفاده از طرح های خلاقانه به منظور تبیین رویکردها نیاز به جهاد تبیین دارد.

وی افزود: همه دستگاه ها از جمله مدارس و مساجد و حتی تشکل های مردم نهاد باید با هم افزایی و همگرایی به صورت منسجم برای تبیین انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر با استفاده از روش های خلاقانه به ویژه برای دو گروه جوانان و بانوان که هجمه دشمن بیشتر به سوی آنان است به صورت هماهنگ، جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دهه فجر معجزه ای است که رویکرد جدیدی را با انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی کرده است، گفت: دهه فجر قدرت نمایی انقلاب اسلامی است که دشمنان، ذائقه سنجی ملت ایران را با میزان حضورشان در صحنه می سنجند و بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار