حجت‌الاسلام آقاجانپور در آیین رونمایی از «اطلس مقاومت»:

جمهوری اسلامی ایران اسلامی تکیه‌گاه مظلومان جهان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: چشم مردم منطقه و مظلومان عالم به ایران اسلامی است و همین نظام است که با حمایت از آنها، امید را به این ملت‌ها بازگردانده است.
کد خبر: ۴۹۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 05January 2022

حجت‌الاسلام آقاجانپوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم رونمایی از «اطلس مقاومت» در سازمان جفرافیایی وزارت دفاع با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اصل مقاومت، برگرفته از فرهنگ مقاومت فاطمی و حسینی است و حاج قاسم با تأسی از این مکتب، راه مقاومت را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز هم از دل تاریخ صدای ناله حضرت فاطمه زهرا (س) به گوش می‌رسد، گفت: آنچه امروز ما به آن مظلومیت گریه می‌کنیم، مصیبت بزرگی است که بر دختر پیامبر اکرم (ص) وارد شد؛ مصائبی که ایشان دیدند برای مقاومت در برابر ظلم بود و اینکه ایشان می‌دیدند اسلام ناب محمدی که پیامبر برای آن زحمات بسیاری کشیده، دارد از دست می‌رود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه نگاه‌های مختلفی به اسلام وجود دارد، افزود: برخی کشور‌های مسلمان، صرفاً خواندن نماز و حج رفتن و اینگونه عبادات را مشخصه‌ی مسلمانی می‌دانند و به ابعاد دیگر اسلام توجه ندارند؛ مانند کشور‌های مرتجع منطقه که نظام سلطه با آن‌ها هیچ مشکلی ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: نظام سلطه با آن اسلامی مشکل دارد که ولایت، اصل اساسی آن باشد و در این نظام، نماز و روزه و حج بدون آن معنا ندارد.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا بعد از ۴۰ سال نمی‌توانیم مشکل را با آمریکا حل کنیم، تصریح کرد: این عده گمان می‌کردند مشکل آمریکا با ایران به خاطر مسائل هسته‌ای است و با گفت‌وگو می‌توانند این مشکل را حل کنند؛ اما غافل از این بودند که برنامه هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای آمریکاست و مشکل اصلی آن‌ها با جمهوری اسلامی، ماهیت نظام اسلامی و ولایت است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به اقدامات وزارت دفاع در حوزه توانمندسازی کشور در ابعاد مختلف گفت: مجموعه وزارت دفاع این افتخار را دارد که از پیشگامان جهاد و مقاومت در عرصه نظامی و اقتدار دفاعی باشد که توانسته با تولید تجهیزات دفاعی، اقتدار را برای ملت ایران و جبهه مقاومت به ارمغان بیاورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، ایران اسلامی را تکیه‌گاه مردم مظلوم منطقه و جهان دانست و عنوان کرد: چشم مردم منطقه و مظلومان عالم به ایران اسلامی است و همین نظام است که با حمایت از آنها، امید را به این ملت‌ها بازگردانده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات وزارت دفاع در حوزه تبیین و روشنگری گفت: وزارت دفاع نه‌تنها در حوزه دفاعی بلکه در حوزه اقتصادی و همچنین حوزه تبیین و روشنگری اقدامات بسیار قابل توجه و حائز اهمیتی انجام داده است و در همین زمینه سازمان جغرافیایی وزارت دفاع تاکنون اطلس شیعه، اطلس عاشورا و همچنین اطلس مقاومت و مکتب حاج قاسم را تدوین کرده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار