نماینده حماس در تهران مطرح کرد؛

مکتب حاج قاسم؛ الگویی راهبردی برای آزادی قدس

«خالد قدومی» با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، الگویی راهبُردی برای آزادی قدس شریف است، وحدت امت اسلام را عمق مکتب شهید سلیمانی برشمرد و گفت: وحدت جهان اسلام، رمز پیروزی بر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۹۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ - 08January 2022

مکتب حاج قاسم؛ الگویی راهبردی برای آزادی قدس

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران در گفت‌وگویی با اشاره به‌قدرت دفاعی جبهه مقاومت، اظهار داشت: جبهه مقاومت، امروز در میدان نبرد زمین، آسمان و دریا مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، پیشرفت‌های خوبی کسب کرده است.  

نماینده حماس در تهران از قدرت جدید جبهه مقامت در حوزه سایبر خبر داد و تصریح کرد: تحرکات دشمن صهیونیستی زیر رصد کامل جبهه مقاومت است.

قدومی با تأکید بر بومی بودن محصولات دفاعی مورداستفاده در جبهه مقاومت، بابیان اینکه موشک‌ها و راکت‌های مقاومت، داخلی است، اضافه کرد: رزمندگان ما به‌ویژه در خط مقاومت فلسطین با این محصولات در مقابل دشمن غاصب کودک کش ایستاده‌اند، به‌طور مثال، موشک‌های در اختیار مقاومت در فاصله‌های دور و به شکل دقیق اهداف را منهدم می‌کند.

ایجاد شکاف در داخل رژیم صهیونیستی

نماینده حماس در تهران با اشاره به ایجاد شکاف در داخل رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم غاصب و اشغالگر قدس در داخل با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است، امروز علی‌رغم فشار تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، شکست‌های زیادی را به دشمن تحمیل کردیم.

قدومی با تأکید بر جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به‌عنوان شهید قدس، آزادی مسجدالاقصی را آرمان جبهه مقاومت در جهان اسلام در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی برشمرد و اضافه کرد: تا آزادی قدس شریف، مقاومت می‌کنیم.

نماینده حماس در تهران مکتب حاج قاسم را قطب‌نمای جبهه مقاومت در راستای شکست و حذف این غده سرطانی از جهان سلام دانست و با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، الگویی راهبُردی برای آزادی قدس شریف است، وحدت امت اسلام را عمق مکتب شهید سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: وحدت جهان اسلام، رمز پیروزی بر استکبار جهانی است.

قدومی رژیم صهیونیستی را دشمن مشترک جهان اسلام دانست و اظهار داشت: همه امت‌ها نقش مهمی در مقابله با این رژیم جعلی و حذف آن از جهان اسلام دارند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار