عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی جز اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید

نوش‌آبادی گفت: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و جز پیشرفت کشور و اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید.
کد خبر: ۴۹۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 06January 2022

شهید سلیمانی جز به اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشیدحسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ارتباط با ویژگی‌های شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در ایجاد تعاملی که برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی لازم بود -چه در داخل و چه خارج از مرزها و کشورهای نیازمند کمک-  از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

وی ادامه داد: ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری خود صاحب یک مکتب بود؛ مکتب حاج قاسم، مکتب اخلاص، کار و تلاش شبانه‌روزی، ایثار و فداکاری، از خودگذشتگی و مکتب تواضع و فروتنی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این‌که شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و جز به پیشرفت کشور و اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید، عنوان کرد: برای او همه افراد و جریانات، محترم و در عین حال برای این‌که آنها اهداف بلند انقلاب را تعقیب کنند شبانه‌روز تلاش می‌کرد و در این راه سر از پا نمی‌شناخت؛ به تعبیری می‌توانیم بگوییم که حاج قاسم خودباخته خدمت به مردم و وقف کشور، انقلاب و نظام بود.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: افکار دوراندیشانه و نگاه‌های نافذ او نسبت به مسائل ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بی‌نظیر بود. سردار سلیمانی دارای شخصیتی بود که تنها در بعد نظامی تعریف نمی‌شد و صاحب تفکر و اندیشه در حوزه دیپلماسی بوده و بسیار همگرا برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان گفت: کارآمدی حاج قاسم در رسیدن به اهداف والایش به اندازه‌ای بود که می‌توان گفت نظیر او را در کشور بسیار در کشور کم داشته و نیازمند چنین شخصیت‌هایی هستیم.

انتهای پیام/ 351

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار