معاون اول رئیس جمهور:

تمام امکانات برای کمک رسانی به سیل زدگان به کار گرفته می‌شود

مخبر با اشاره به بروز سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان گفت: تمامی امکانات برای کمک رسانی و جبران خسارت ها به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 05January 2022

تمام امکانات برای کمک رسانی به سیل زدگان به کار گرفته می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد بروز سیلاب در استان‌های جنوبی کشور هستیم که خسارت‌هایی را در بخش‌های مختلف وارد کرده است اما مردم باید بدانند مسئولان و دولت در کنار آنها قرار دارد و برای کمک به سیل زدگان از همه امکانات استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حال بررسی وضعیت این مناطق هستیم و اقدامات اضطراری در حال انجام است و پس از جمع بندی میزان خسارت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات رفع خواهد شد.

مخبر ادامه داد: رئیس جمهور دستور ویژه در خصوص اعزام گروه‌های امدادی به منطقه صادر کرده است و در صورت نیاز این کمک‌ها تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: تلفات به مزارع کشاورزی و دام‌ها، زیرساخت‌های روستایی و منازل مسکونی مهمترین مشکلات در استان کرمان است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا خواهیم شد و در کنار مردم خواهیم بود.

وی گفت: اقدامات خوبی تاکنون انجام و راه اکثر روستاها باز شده و ده‌ها گروه نیز در حال رفع مشکلات باقیمانده به خصوص در روستاهای در محاصره سیل هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها