کارگردان نمایش مسیح:

مردم همیشه پشتیبان مسئولان هستند/ مسئولان مراقب مردم باشند

دهقانی گفت: مردم همیشه در صحنه هستند و پشت مسئولان را خالی نمی‌کنند، پس مسئولان هم مراقب مردم باشند.
کد خبر: ۴۹۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 06January 2022

مردم همیشه پشتیبان مسئولین هستند و آن‌ها هم باید مراقب آن‌ها باشند«علیرضا دهقانی» کارگردان تئاتری خیابانی «مسیح» که در حاشیه مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در حال اجرا بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: نام نمایش، «مسیح» است که به سفارش شهرداری منطقه ۸ تهران و با همکاری گروه تئاتر «خنیا» تولید شده است. سیر و داستان اثر بی‌کلام است و همراه با موسیقی اجرا می‌شود. نویسنده این نمایش، «امیر مشهدی عباس» و کارگردان هم «علیرضا دهقانی» و طراح حرکات موزون نمایش هم «ماندانا فخری» است.

کارگردان اثر در مورد هدف این تئاتر گفت: این نمایش در بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت شهدای ارامنه منطقه ۸ آماده اجرا شد که ۱۰ اجرا در سطح منطقه داشتیم و دو اجرای آخر هم در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام تازه تفحص شده بوده است.

وی در مورد موسیقی‌های انتخاب شده در این اثر افزود: این نمایش همراه با موسیقی آیینی جنوبی شروع می‌شود و با موسیقی‌هایی که انتخاب شده است، داستان زندگی ساده ما ایرانیان را به تصویر می‌کشد که اگر دخالت و نفوذی از طرف دشمنان نداشته باشیم، ما زندگی ساده خودمان را می‌کنیم. همچنین ما به شهادت سردار سلیمانی اشاره کردیم که ترور ایشان از سوی دشمن موجب اتحاد امت اسلامی شد. 

دهقانی با اشاره به اینکه ما باید مراقب هم باشیم، ادامه داد: ما باید مراقب هم باشیم و به هم رسیدگی کنیم. ما همه مسلمان و ایرانی هستیم و خوب است که با هر دین و آیینی که داریم کنار هم باشیم .

کارگردان نمایش مسیح در پایان با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه هستند و پشت مسئولان را خالی نمی‌کنند. پس مسئولان هم مراقب مردم باشند.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار