مسئول بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

تلاش ارزشی خبرنگاران برای انعکاس حضور شهدا در مازندران/ لازمه شهیدشناسی داشتن بصیرت است

«حق‌شناس» گفت: خبرنگاران، فعالین رسانه‌ای و مجازی در پوشش و انعکاس برنامه‌های ویژه استقبال، تشییع، وداع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام خوش درخشیدند و پرچمدار بازتاب ارزش‌ها و آرمان‌ها شدند.
کد خبر: ۴۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ - 06January 2022

رسانه‌های مازندران پرچمدار ارزش‌ها و آرمان‌ها/ لازمه شهید شناسی داشتن بصیرت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران، با بیان اینکه پس از اطلاع میزبانی مازندران از ۶ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، برای پوشش گسترده این برنامه، قرارگاه رسانه‌ای در مرکز مازندران شکل گرفت، اظهار داشت: پیرو تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مرکز مازندران، در همه شهرستان‌های استان نیز این قرارگاه تشکیل شد تا حماسه استقبال به‌صورت ویژه در رسانه‌ها بازتاب بیابد.

وی با اشاره به اینکه برنامه استقبال از کاروان شهدای گمنام از شنبه یازدهم دی آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه داشت، گفت: جریان‌سازی استقبال از شهدای گمنام از هفته گذشته جهت اطلاع شهروندان، در رسانه‌های استان آغاز شد و با توجه به تعامل قرارگاه با رسانه‌ها، بازتاب و اطلاع‌رسانی بسیار گسترده بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، آغاز به‌کار گسترده این قرارگاه را ۹ دی هم زمان با «روز بصیرت و بیعت امت با ولایت» در استان اعلام و تصریح کرد: لازمه شهیدشناسی داشتن بصیرت است و نیاز بود تا برنامه‌های مختلف این روز بازتاب ویژه داشته باشد که با همت همه رسانه‌های مازندران محقق شد.

حق‌شناس با بیان اینکه هم‌زمان با مراسم ۹ دی، مردم مرکز مازندران میزبان شهید مدافع وطن «شوری‌زاده» بودند، افزود: شهر ساری در این روز معطر به حضور شهید شد و قلم خبرنگاران و دوربین عکاسان و فیلم‌برداران از بازتاب آن غافل نماند.

وی با اشاره به اینکه از شنبه تاکنون تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان‌های مازندران برای پوشش گسترده استقبال از شهدای گمنام پای کار بودند، یادآور شد: اوج هنرنمایی رسانه‌های مازندران ثبت برنامه‌های سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و هم‌زمانی استقبال از کاروان شهدا با سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شاهد انتشار مطالب زیبا از رسانه‌ها بودیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با قدردانی از همه رسانه‌های ملی، استانی و محلی فعال در استان در راستای بازتاب گسترده برنامه‌های این هفته، از همه رسانه‌ها خواست تا همچنان به عظمت حضور مردم در استقبال از شهدای گمنام بپردازند و یادآور شد: مراسم استقبال از شهدا هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری پایان می‌پذیرد و برای تدفین به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

حق‌شناس از زیبایی‌های کار رسانه‌های مازندران را پیوند زدن حضور شهدای گمنام به ایام فاطمیه دانست که رسانه‌ها از آن‌ها به‌عنوان آلاله‌های زهرایی نام بردند و خاطرنشان کرد: خبرنگاران، فعالین رسانه‌ای و مجازی در این هفته خوش درخشیدند و پرچمدار بازتاب ارزش‌ها و آرمان‌ها شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار