نماینده مردم در مجلس:

مذاکرات با هدف رفع تحریم‌ها دنبال شود

نظری گفت: قطعاً رفع تحریم‌ها به‌صورت یکجا و راستی آزمایی این موارد از جمله مسائلی است که باید مورد توجه مذاکره‌کنندگان غربی در وین قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۹۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ - 08January 2022

مذاکره با هدف رفع تحریم‌ها دنبال شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا نظری» رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با برخی اظهارنظر‌های کشور‌های غربی مبنی بر وجود ضرب‌الاجل برای پرداختن به برجام و اجرای گام به گام برای رفع تحریم‌ها، اظهار داشت: بدون شک حفظ منافع ملی برای مذاکره‌کنندگان ایرانی دارای اهمیت است از این رو هیچ عامل خارجی نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر اصلی تغییر دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی‌ها از ابتدای شکل‌گیری برجام با بدعهدی‌های مستمر از اجرای تعهداتشان سر باز زدند، اظهار کرد: این امر در حالیست که ایران بدون هیچ کم و کاستی تعهداتش را عملی کرد.

وی با تأکید بر اینکه غربی‌ها باید تضمین لازم برای تأمین منافع ایران در برجام را ارائه دهند، ادامه داد: بر این اساس نمی‌توانند پا فراتر از چارچوب مذاکرات بگذارند و موضوعاتی مانند رفع گام به گام برای تحریم‌ها را مطرح کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی مگر آن زمان که تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده علیه کشورمان اعمال شد، کشور‌های غربی واکنش نشان دادند که اکنون ابزار نگرانی کرده و از کمبود فرصت برای پرداختن به برجام دم می‌زنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً رفع تحریم‌ها به‌صورت یکجا و راستی آزمایی این موارد از جمله مسائلی است که باید مورد توجه مذاکره‌کنندگان غربی در وین قرار بگیرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار