لحظه شماری مردم قم برای دیدار با رهبر انقلاب در یوم‌الله ۱۹ دی

مردم انقلابی و ولایتمدار قم به مناسبت یوم‌الله ۱۹ دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و تجدید بیعت می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 08January 2022

لحظه شماری مردم قم برای دیدار با رهبر انقلاب در یوم الله ۱۹ دیبه گزارش حبرنگار دفاع‌پرس از قم؛ بار دیگر یوم‌الله ۱۹ دی از راه رسید، روزی که در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، از آن به عنوان نقطه عطف و سکوی خیزش مردم غیرتمند و انقلابی و ولایتمدار علیه ظلم و ستم نظام طاغوت نام برده می‌شود.

سال ۱۳۵۶ در چنین روزی بود که مردم قم و در پیشاپیش آنان علما و روحانیت بیدار، در پی انتشار مطلبی موهن در روزنامه اطلاعات ۱۷ دی، به خیابان‌ها ریختند و با تقدیم چندین شهید، اعتراض و مخالفت شدید خود را نسبت به اقدامات شوم و ننگین شاه خائن اعلام کردند.

این روز بزرگ، قیام مردم تبریز و یزد و ... را در بهمن همان سال و فروردین سال ۱۳۵۷ در پی داشت و موجب پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. به مناسبت اهمیت این روز حماسی، مردم انقلابی قم سال‌ها است که این مناسبت انقلابی را گرامی می‌دارند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

آخرین دیدار حضوری در ۱۸ بهمن سال ۹۸ یعنی ۳۵ روز پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) صورت گرفت که بیان فضایل شخصیتی سردار سلیمانی و اشاره به پیکر ارباً اربای این سردار عزیز، از فرازهای بیاد ماندنی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

بر اساس اعلام «نصرت‌الله لطفی» مسئول ستاد دیدار ۱۹ دی مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار امسال هزاران نفر از مردم قم در روز یکشنیه ۱۹ دی، به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت تصویری همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

در راستای اجرای شیوه نامه‌های مذکور، ثبت نام حضور افراد در مراسم، تنها با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و صدور کارت مخصوص دیدار و ارائه کارت واکسیناسیون میسر است.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، طلاب و مبلغان گرانقدر می‌توانند با مراجعه به سایت تبلیغ نیوز به نشانی: www.Tablighnews.dte.ir ثبت نام نموده و در این اجتماع با شکوه شرکت کنند.

سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیز بخشی از ظرفیت ناوگان خود را به منظور سهولت حمل و نقل شرکت کنندگان در پایان این مراسم در اطراف حرم مطهر مستقر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار