با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

همایش گوهر‌های فاطمی به میزبانی نیروی هوایی ارتش برگزار شد

همایش «گوهر‌های فاطمی» نیروی هوایی ارتش امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، فرمانده نیروی هوایی و جمعی از مسئولان و فرماندهان در ستاد نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 08January 2022

همایش گوهر‌های فاطمی به میزبانی نیروی هوایی برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش «گوهر‌های فاطمی» نیروی هوایی ارتش امروز (شنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از مسئولان و فرماندهان در ستاد نهاجا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سیدیان، معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش گوهر‌های فاطمی گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

وی افزود: هر ساله علاوه بر همایش‌های منطقه‌ای و یگانی، جشنواره سراسری «گوهر‌های فاطمی» با محوریت عفاف و حجاب در سطح نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود. امسال هم اقدامات ارزشمندی در سطح نیرو انجام شد. برگزاری ۸۲ کارگاه آموزشی و کلاس‌های توجیهی ویژه آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سطح نیرو، تقدیر از خانواده‌ها و بانوان محجبه در سطح کوی‌های سازمانی به تعداد ۳۶۰ نفر، تقدیر از فعالان و فرماندهان برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به تعداد ۱۰۶ نفر در کوی‌های سازمانی یگان‌های تابعه در طول سال جاری، تشکیل حلقه‌های معرفتی و نشست‌های صمیمانه امر به معروف و نهی از منکر با بسیج یگان‌ها و استفاده از ظرفیت آمرین و ناهیان افتخاری قسمتی از عملکرد ستاد برگزاری همایش‌های گوهر‌های فاطمی است.

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برخی از یگان‌های تابعه، مراکز مشاوره‌ای رایگان در راستای اثربخشی اقدامات امر به معروف و نهی از منکر، ویژه خانواده‌های ساکن کوی‌های سازمانی افتتاح و برگزار شد که در سال جاری حدود ۲۲۰۰ نفر از ساکنان و کارکنان پایور و سربازان وظیفه در زمینه‌های مختلف خصوصی و عمومی به این مراکز مراجعه کردند که بسیاری از خانواده‌ها مشکلاتشان مرتفع شد.

حجت‌الاسلام سیدیان تصریح کرد: تمام تلاش ما نهادینه کردن فرهنگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر است که این اقدامات نقطه عطفی در ارتقای سطح عفاف و حجاب در جامعه شده است. برگزاری نمایشگاه‌ها و عرضه محصولات عفاف و حجاب ویژه خانواده‌ها، تهیه و تدوین کتابچه‌ها، پیشگیری از بروز و تشدید ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی فرهنگی با اتخاذ تدابیر موثر و برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت عفاف و حجاب از دیگر اقدامات مرتبط با همایش گوهر‍‌های فاطمی در نیروی هوایی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال با موضوع عفاف و حجاب در سطح یگان‌های تابعه دارای کوی سازمانی برگزار شد و پس از فراخوان، ۹۴۱ اثر در قالب‌های متنوع به دبیرخانه ارسال شد که به آثار برتر هدایای ویژه‌ای اعطا شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار