رئیس کل دادگستری استان لرستان:

عاملان شهادت ۲ نفر از نیروهای انتظامی در خرم‌آباد قصاص شدند

رزم از قصاص عاملان شهادت دو نفر از نیروهای خدوم انتظامی استان خبر داد و گفت: متهمان در ۲۲ بهمن دو سال پیش پمپ بنزینی را ‌به آتش کشیده بودند.
کد خبر: ۵۰۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 12January 2022

عاملان شهادت ۲ نفر از نیروهای انتظامی در خرم‌آباد قصاص شدند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمد رزم»  رئیس کل دادگستری استان لرستان امروز در اجرای مراسم خون صلح در کوهدشت، با بیان اینکه موضوع صلح و سازش در آیات و روایات دینی ما مطرح شده و یکی از موضوعات بسیار مهم و معنادار است اظهار داشت: آیات بسیاری در قرآن کریم بر صلح و سازش اشاره دارند و از بهترین خصلت‌های دینی در آیات و روایات مطرح شده است.

وی با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در استان، بیان کرد: با قاچاقچیان سلاح و مهمات با شدت و قاطعیت قانونی برخورد می‌شود و هر قاچاقچی که دستگیر می‌شود توسط بازپرسان ویژه امنیتی بازداشت موقت شده و بدون ملاقات به زندان معرفی و با شدت قانونی با آنها برخورد می‌شود.

رزم افزود: بسیاری از قاچاقچیان موادمخدر در زندان مرکزی مراحل اجرای حکم را دارند می‌گذارنند و دو نفر تروریستی که در 22 بهمن ماه پمپ بنزین دره گرم را به آتش کشیده و منجر به شهادت 2 نفر از نیروهای خدوم انتظامی شدند، شناسایی، دستگیر و اعدام و به سزای اعمال خود رسیدند.

رئیس دادگستری استان لرستان با تاکید بر برخورد شدید با راهزنان گفت: در سال‌های پیش جاده پلدختر تا پل سیمره راهزنانی داشت که جاده را می‌بستند و برای مسافران و مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، اینها نیز محاکمه و به‌سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی بیان کرد: دادگستری لرستان با اشرار، اراذل و اوباش، مجرمان سلاح و مهمات، سارقین مسلح، راهزنان و کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان اخلال ایجاد کنند و جرایمی که مورد تاکید قوه قضائیه است با شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار