امام جمعه خرم‌آباد:‌

حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شهرستان بروجرد از دردناک‌ترین جنایات صدام بود

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس شهر‌های استان لرستان بار‌ها مورد حملات موشکی و بمباران دشمن قرار گرفتند و یکی از دردناک‌ترین جنایات صدام حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شهرستان بروجرد در ۲۰ دی سال ۱۳۶۵ بود.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ - 14January 2022

حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شهرستان بروجرد از دردناک ترین جنایات صدام بودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری درسخنرانی اخیرشان در 19 دی به مناسبت بزرگداشت قیام مردم قم  بروحدت و غیرت دینی تاکید کردند و فرمودند از هرگونه جبهه‌گیری و تقابل با یکدیگر به خاطر اختلاف سلیقه‌ها واختلاف در روش ومنش خودداری کنید و برای حفظ وحدت نباید به مسائل  اختلافی دامن زد و آنها را دنبال کرد.

وی بیان کرد: غیرت دینی به یک معنا  درمقابلش سکولاریسم است چون  دشمن می‌خواهد دین‌زدایی کند و نفی حاکمیت  دینی را در اذهان تبلیغ و اراده‌ها را سست و منفعل کند  دشمن همچنین به دنبال نفی و تضعیف  اصول انقلاب اسلامی در باورها است این در حالی است که مردم ایران با شور و شعور وغیرت دینی مستحکم و پایبند ایستاده‌اند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در هفته‌های اخیر رئیس جمهور بر مبارزه بر گران فروشی تاکید و گفت در مبارزه با گران فروشی اگر وجود ندارد، یعنی هیچ توجیهی قابل قبول نیست و باید به هر شکلی جلوی گرانی گرفته شود و هر روز وضعیت کنترل شود چرا که آرامش مردم در آرامش بازار است.

وی تصریح کرد: اینکه کسی گران فروشی کند و تنها جریمه شود چیزی نصیب مردم نمی‌شود بلکه باید مانع گران فروشی شد چون مردم استان در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند و اگر کسی از دستگاه‌های مسئول توان مقابله با گران فروشی را ندارد مخلصانه جای خود را به افراد داری برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بدهد که  نخبگان جامعه را برای حل مشکل به کمک بگیرند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: روز پنج شنبه اجلاسیه مشترکی با دعوت  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما سراسر کشور برگزار شد و در این اجلاسیه بر حمایت از نظام اسلامی برای  رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی  و حاکمیت احکام  نورانی اسلام در همه عرصه‌های فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و همچنین حمایت از برنامه‌های یاست  جمهور و دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به معیشت مردم بسیار تاکید کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه روز یکشنبه 26 دی مصادف با وفات حضرت ام‌البنین (س) است عنوان کرد: این بانوی مکرمه از وقتی که وارد منزل امیرالمومنین (ع) شد خدمتگزاری به فرزندان حضرت صدیقه طاهره را در اولویت کارش قرار داد.

وی بیان کرد: 26 دی روز فرار شاه خائن در سال 57 است که این روز روزی به یاد  ماندنی بود که در سایه کتاب خدا، سنت رسول و تبعیت ازامام راحل و همچنین وحدت اقشار مختلف مردم رقم خورد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شهرستان بروجرد در سال 65 گفت: درطول 8 سال دفاع مقدس شهرهای استان لرستان بارها  مورد حملات موشکی و بمباران دشمن قرار گرفتند و یکی از دردناک‌ترین جنایات صدام حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شهرستان بروجرد در 20 دی سال 65 و شهادت جمعی از دانش آموزان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار