جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

امنیت آسمان کشور خط قرمز نیرو‌های مسلح است

امیر الهامی با بیان اینکه امنیت آسمان کشور خط قرمز نیرو‌های مسلح است، گفت: پدافند هوایی با به‌کارگیری تجهیزات و سامانه‌های بومی، توانسته از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، به‌صورت شبکه یکپارچه و هماهنگ پدافندی حفظ و حراست کند.
کد خبر: ۵۰۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ - 15January 2022

امنیت آسمان کشور مرهون ذکاوت و دقت عمل کارکنان پدافند هوایی و خط قرمز نیروهای مسلح است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی تبریز، ضمن ارزیابی آمادگی رزمی و توان دفاعی این منطقه پدافندی در جمع کارکنان پایور و وظیفه ایستگاه رادار شهید توحیدی بیله سوار گرمی، اظهار داشت: امروز دشمنان و سازمان‌های بین‌المللی تحت نفوذ آن‌ها، این موضوع را به خوبی می‌دانند که کوچک‌ترین تعرض به حریم هوایی کشور با جواب قاطع و سخت نیرو‌های مسلح روبرو خواهد شد.

وی افزود: پدافند هوایی با به کارگیری تجهیزات و سامانه‌های بومی، توانسته از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، به صورت شبکه یکپارچه و هماهنگ پدافندی حفظ و حراست کند.

امیر الهامی با بیان این‌که امروز دشمن به واسطه وحدت کلمه، همدلی و مجاهدت کارکنان ارتش و سپاه جرات نزدیک شدن به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران را ندارد، افزود: امنیت کشور، خط قرمز نیرو‌های مسلح است و مماشاتی در این رابطه وجود ندارد. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به‌دنبال نزاع و درگیری نیستند.  

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امنیت آسمان کشور مرهون ذکاوت و دقت عمل کارکنان نیروی پدافند هوایی است و غیورمندان این نیرو با مجاهدت شبانه روزی و ۲۴ ساعته، امنیت و آرامش را برای هموطنان عزیزمان فراهم آورده‌اند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها