مدیرعامل شرکت ملی پست ایران مطرح کرد؛

تقویت برند پست در همکاری با نمایشگاه مجازی کتاب

سبحانی‌فر با بیان اینکه عملکرد موفق شرکت ملی پست در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باعث تقویت برند پست در سطح جهانی شد، گفت: باید درخصوص همکاری با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و رعایت دقیق دستورالعمل‌های ارسالی از حوزه فنی برنامه‌ریزی صحیح تدارک دید.
کد خبر: ۵۰۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 15January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست «مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نشست با مدیران کل پست استان‌ها» با حضور «رمضانعلی سبحانی‌فر» معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، معاونان و مدیران کل ستادی و اجرایی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت ملی پست به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در فرایندهای پستی لازم الاجراست

در ابتدای این نشست، رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه عملکرد موفق شرکت ملی پست در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باعث تقویت برند پست در سطح جهانی شد، اظهار کرد: باید درخصوص همکاری با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و رعایت دقیق دستورالعمل‌های ارسالی از حوزه فنی برنامه‌ریزی صحیح تدارک دید.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در حوزه‌های مختلف فرایندهای پستی لازم الاجراست، خواستار نظارت بیشتر و شناسایی عوامل مربوطه در حوزه ایجاد بی‌ترتیبی‌ها شد و بیان کرد: بهره برداری بیشتر از ظرفیت هاب‌ها و خطوط پستی و استفاده صحیح تمامی استان‌ها از ترولی‌ها، ترازوهای هوشمند و اتصال به نرم‌افزار جامع باجه قبول به جهت جلوگیری از تخلفات مربوطه ضروری است.

لزوم ایجاد وحدت رویه در اطلاع‌رسانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

در پایان نشست «حسن عمیدی» مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات نیز با تاکید بر اهمیت و توجه حداکثری بر اطلاع‌رسانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خواستار ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در خصوص پیاده‌سازی بسته اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای تدوین شده توسط دفتر ارتباطات شد تا با توجه به ظرفیت‌های موجود، اطلاع‌رسانی و تبلیغات موثری پیرامون این رویداد در سطح کشور انجام شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار