استاندار بوشهر:

نیروهای امنیتی و مسلح امنیت مطلوبی را فراهم کرده‌اند

«محمدی‌زاده» گفت: با توجه به شرایط حساس، نیروهای مسلح مقتدر اعم از مرزبانی، پاسداران منطقه دوم دریایی سپاه، پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی و بسیج مردمی و سایر نیروهای امنیتی و مسلح امنیت خوب و مطلوبی را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۵۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ - 16January 2022

نیروهای امنیتی و مسلح امنیت خوب و مطلوبی را فر اهم کرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» امروز در حاشیه دیدار از مرزبانان استان و نشست شورای تأمین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی یک منطقه حساس و حیاتی است.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط حساس، نیروهای مسلح مقتدر اعم از مرزبانی، پاسداران منطقه دوم دریایی سپاه، ارتشیان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی و بسیج مردمی و سایر نیروهای امنیتی و مسلح امنیت خوب و مطلوبی را فراهم کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی، همدلی و تقویت امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی نیروهای مستقر در خلیج فارس همواره در راستای برقراری امنیت این منطقه تلاش می‌کنند.

استاندار بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات مرزبانی استان تصریح کرد: با همت و تلاش و همکاری با سایر نیروهای مسلح امنیت پایدار توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار