نماینده مردم در مجلس:

منافع و مصلحت کشور اولویت اول تیم مذاکره‌کننده است

رضائی با بیان اینکه منافع و مصلحت کشور اولویت اول تیم مذاکره‌کننده است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و اوضاع کشور باید تصمیم گرفت و یک توافق کامل و بدون بازگشت را به یک توافق سریع ترجیح می‌دهیم و اهمیتی به فریاد‌های آمریکا نمی‌دهیم.
کد خبر: ۵۰۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 17January 2022

منافع و مصلحت کشور در اولویت تیم مذاکره کننده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی رضائی» نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: منافع و مصلحت کشور در اولویت ماست و تیم مذاکره‌کننده بر اساس آن حرکت می‌کنند و ضرب‌الاجل آمریکا برای ما اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود: آمریکا بار‌ها و بار‌ها تاریخ‌های مختلفی برای توافق مشخص کرده، اما هیچ کدام رعایت نشده و البته در جایگاهی نیست که بخواهد کشورمان را برای توافق سریع تحت‌فشار قرار دهد، ما یکبار با پایبندی کامل با تعهدات و قوانین بین‌المللی پا در مسیر بی‌نتیجه‌ای قرار دادیم که با بدعهدی آمریکا خسارات زیادی به ما وارد شد و این بار تجربه گذشته را تکرار نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و اوضاع کشور باید تصمیم گرفت و یک توافق کامل و بدون بازگشت را به یک توافق سریع ترجیح می‌دهیم و اهمیتی به فریاد‌های آمریکا نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: اروپا و آمریکا در عمل یکی هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند و در روند مذاکرات نقش پلیس خوب و پلیس بد را ایفا می‌کنند و ما تحت تأثیر هیچ کدام ازطرفین تصمیم نخواهیم گرفت و طرف‌های برجامی باید بدانند فشار و ضرب‌الاجل تأثیری بر انتظارات به‌حق جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها