«عطر سنگر» آذرماه در البرز برگزار می‌شود

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز با عنوان « عطر سنگر» منتشر شد. این جشنواره آذرماه 92 به پایان می‌رسد و علاقه‌مندان تا 15 آبان‌ماه برای ارسال آثارشان فرصت دارند.
کد خبر: ۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹ - 24October 2013

«عطر سنگر» آذرماه در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: آیین پایانی جشنواره شعر دفاع مقدس این استان با نام «عطر سنگر» آذرماه سال جاری (1392) برگزار میشود.

ابراهیم رجوانی از «دفاع مقدس»، «مضامین و مفاهیم عاشورایی در دفاع مقدس» و «شعر مقاومت ملل و بیداری اسلامی» به عنوان موضوعهای این جشنواره نام برد و گفت: جشنواره «عطر سنگر» در سه بخش آزاد، دانشجویی و دانشآموزی برگزار خواهد شد.
 
رجوانی درباره مقررات شرکت در این جشنواره توضیح داد: شعرهای سروده شده در زمینههای یاد شده باید در قالب فایل word و از طریق پست الکترونیکی تا 15 آبانماه سال جاری (1392) به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.
 
معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: هر شاعر میتواند تنها 3 اثر در هر موضوع به دبیرخانه «عطر سنگر» ارسال کند و فقط شاعران ساکن استان البرز مجاز به ارسال آثارشان به دبیرخانه هستند.
 
به گفته رجوانی، آثار این دوره جشنواره شعر استان البرز هم مانند سه دوره قبل در قالب کتاب منتشر میشوند و نشانی الکترونیکی atresangar@gmail.com آثار علاقهمندان به شرکت در جشنواره «عطر سنگر» را میپذیرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار