دومین «نمایشگاه مجازی کتاب تهران» افتتاح شد

آیین افتتاحیه «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» امروز به‌صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 22January 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» امروز (شنبه) با حضور «یاسر احمدوند» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی رمضانی» رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، «رمضانعلی سبحانی‌فر» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، «حجت‌الله صیدی» مدیرعامل بانک صادرات ایران، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه نشر برگزار شد.

به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا این مراسم به‌صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش می‌شود.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی در روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سایت ketab.ir مراجعه کنند.

همچنین سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰ باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار