رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد؛

فروش ۱۳۰ هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

رمضانی از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 24January 2022

فروش ۱۳۰ هزار نسخه در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهرانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی رمضانی» رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان اینکه در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۵۴۷ ریال در سراسر کشور به فروش رسیده، اظهار داشت: ۲۴ هزار و ۹۲۴ سفارش کتاب از سوی مردم ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۸ سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و ۱۴ هزار و ۸۴۶ سفارش در انتظار ارسال است.

وی با تاکید بر اینکه تغییری در میزان و مبلغ تعرفه‌های پستی برای ارسال کتاب از سوی ناشران صورت نگرفته است افزود: حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف ۱۰ درصدی خواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»  شنبه دوم بهمن با حضور «یاسر احمدوند» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی رمضانی» رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، «رمضانعلی سبحانی‌فر» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، «حجت‌الله صیدی» مدیرعامل بانک صادرات ایران، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه نشر برگزار شد.

به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا این مراسم به‌صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش شد.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه روز یکشنبه سوم بهمن‌ بود.

همچنین سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه بیست‌ونهم دی‌ باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن به مدت هشت روز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار