رئیس دومین‌ نمایشگاه مجازی کتاب تهران:

دومین نمایشگاه مجازی کتاب در ۷ روز ۹۰۰ هزار نسخه کتاب فروخت

رمضانی گفت: ۹۰۰ هزار نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال تا پایان هفتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رسیده است.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 30January 2022

دومین نمایشگاه مجازی کتاب در هفت‌روز ۹۰۰هزار نسخه کتاب فروختبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی رمضانی» رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، اظهار داشت: دو هزار و ۱۰۰ ناشر از سراسر کشور با پایان هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانستند ۸۹۳ هزار و ۴۲۲ نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۶۵۴ ریال بفروشند.

وی افزود: ۱۵۷هزار و ۶۵۰ سفارش از سوی مخاطبان در سامانه ناشران ثبت شده است که تاکنون ۱۰۷ هزار و ۳۶۸ سفارش به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و ۴۳ هزار و ۹۲۹ سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضمن اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستادبرگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از فرآیند برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این نمایشگاه را یک روز تمدید کرد و بر این اساس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت ٢٤ روز دوشنبه یازدهم بهمن ادامه دارد و مردم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف ۲۰درصدی خریداری کنند.

رمضانی در پایان گفت: پستچی‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، همیاران کتاب هستند و شیرینی نهایی خرید کتاب را به ذائقه مخاطب می‌رسانند. از این پس نیز تکمیل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست آن‌ها صورت می‌گیرد. امیدواریم ناشران با سرعت بیشتری سفارش‌های ثبت شده را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار