رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد؛

فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در ۵ روز

رمضانی از فروش ۵۶۳ هزار و ۹۵۴ نسخه کتاب تا پایان پنجمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 28January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی رمضانی» رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان اینکه مردم در مدت پنج روز از نمایشگاه ۵۶۳ هزار و ۹۵۴ نسخه کتاب خریدند، اظهار داشت: ارزش این کتاب‌ها ۳۷۰ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۳۱۶ ریال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: ۹۹ هزار و ۷۳۸ سفارش در پنل ناشران ثبت شده است که از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۲ سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شده است و مابقی به تعداد ۲۵ هزار و ۱۳۰ سفارش در انتظار ارسال است.

وی با تاکید بر این که مردم خرید و انتخاب کتاب را برای روز‌های پایانی نمایشگاه موکول نکنند، گفت: در این دوره پاکت‌های استانداردی برای بسته‌بندی کتاب‌ها در نظر گرفته شده تا کتاب‌ها سالم به‌دست مخاطبان برسد. همچنین باجه‌های سیار و ثابت در تهران و مراکز استان‌های پرتراکم (به لحاظ حضور ناشران) برای خدمت‌رسانی بهتر به ناشران در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم بهمن‌ با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جستجوی‌های پیش‌بینی شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در پنج روز

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار