ثبت‌نام ۱۱۲ سازمان و نهاد برای دریافت اعتبار خرید کتاب

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام ۱۱۲ سازمان و نهاد برای دریافت اعتبار خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 26January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا اسماعیلی» مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به میزان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از سوی سازمان‌ها و نهاد‌های سراسر کشور، اظهار داشت: تا پایان سومین روز از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تعداد ۱۱۲ سازمان و نهاد با مراجعه پایگاه اطلاع‌رسانی خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی Ketab.ir ثبت‌نام خود را برای دریافت اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) انجام داده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام ۳۳ نهاد و سازمان در سامانه نهایی شده است. همچنین ۶۳ سازمان در انتظار پرداخت میزان مشارکت خود هستند و درخواست ۱۶ سازمان و نهاد نیز در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش، تخصیص یارانه اعتباری خرید کتاب سازمان‌ها و نهاد‌ها هر سال از سوی برگزار‌کنندگان نمایشگاه با هدف تجهیز کتابخانه‎های نهاد‌ها و سازمان‎ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ انجام می‌شود.

سازمان‌ها و نهاد‌های علاقه‌مند برای مشارکت در دریافت بن اعتباری خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت Ketab.ir ثبت‌نام کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ آغاز شده و تا دهم بهمن‌ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار