مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان:

مدرسه تولید و کارآفرینی احسان در استان خراسان جنوبی افتتاح شد

سلیمی از افتتاح مدرسه تولید و کارافرینی احسان با رویکرد قرآن و زندگی در شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 22January 2022

مدرسه تولید و کارآفرینی احسان در استان خراسان جنوبی افتتاح شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حمید سلیمی» مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در سفر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد احسان به خراسان جنوبی، مدرسه تولید و کارافرینی احسان با رویکرد قرآن و زندگی در شهرستان خوسف افتتاح شد.

سلیمی ادامه داد: در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: یکی از اهداف اصلی بنیاد احسان در مناطق کم برخوردار ایجاد شغل از طریق آموزش مهارت‌های مختلف و سازگار با محیط بومی است که منجر به جلوگیری از مهاجرت روستا به شهر خواهد شد.

وی در خصوص رویکرد آموزشی این مدارس گفت: در این مدرسه تولید و کارافرینی بستر مهارت‌افزایی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با رسته‌های شغلی و مهارتی مختلفی مثل پرورش قارچ، پرورش طیور و دام و ماهی، زراعت و گلخانه، آشپزی، پخت نان و شیرینی، گوهر تراشی، فراوری محصولات کشاورزی و لبنی، رایانه و آی تی ایجاد شده است.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان افزود: مدرسه تولید احسان در این شهرستان ویژه دانش اموزان دوره اول متوسطه است و سعی می‌کنیم به‌زودی دروه ابتدایی نیز تحت پوشش این مدرسه قرار گیرد.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام چندین مدرسه تولید و کارآفرینی را تا کنون در سطح کشور راه‌اندازی کرده است و پیش از این مدرسه تولید دلگان سیستان و بلوچستان از جمله این موارد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار