معاون سیاسی وزیر کشور:

دولت انقلابی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نمی‌زند

خرمشاد با اشاره به اینکه دولت انقلابی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است، گفت: ان‌شاءالله نتیجه خوبی برای حفظ منافع ملی در جریان مذاکرات به‌دست می‌آوریم و امیدواریم طرف مقابل از فرصت مذاکره و تعامل با ایران نهایت استفاده را ببرند.
کد خبر: ۵۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 24January 2022

دولت انقلابی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگویی با اشاره به روند مذاکرات وین و رویکرد دولت در جریان مذاکرات، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در راهبردی به یک جمع‌بندی رسیده است که بتواند گره سیاست خارجی را با مذاکره حل کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به جریان مذاکرات ۱+۴، تصریح کرد: دولت انقلابی، برخلاف قبل، اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است و دنبال بهبود شرایط و حل مشکلات اقتصادی از طرق دیگر مانند توسعه روابط با همسایگان در قالب دیپلماسی اقتصادی است و فنی‌تر و گسترده‌تر با در نظر گرفتن ابعاد مختلف به عرصه مذاکرات ورود پیداکرده است.

وی با بیان اینکه روند اقدامات دولت در این رابطه مثبت است، اضافه کرد: بررسی و ارزیابی از کف جامعه و نگاه کارشناسی نخبگان این روند مثبت دولت را در هر دو حال نشان می‌دهد.

خرمشاد گفت: ان‌شاءالله نتیجه خوبی برای حفظ منافع ملی در جریان مذاکرات به‌دست آوریم و امیدواریم طرف مقابل از فرصت مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را ببرند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار