نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

رزمایش مواسات، حرکتی جهادی در مقابله با دشمنان است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: رزمایش مواسات و همدلی حرکتی ارزشی در مقابله با دشمن به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۰۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ - 24January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم اهدای جهیزیه و لوازم گرمایشی در قالب قرارگاه مواسات و همدلی که در زائرسرای کرامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اینکه جهاد حرکتی است که در مقام مقابله با دشمن و سرکوبی دشمن است رزمایش مواسات و همدلی حرکت ارزشی در مقابله با دشمن  به شمار می‌رود؛ دشمنی که درصدد مستاصل کردن جامعه به‌ویژه  قشرهای آسیب‌پذیر، ناتوان و ضعیف است.

وی افزود: رافت، عطوفت و مودت به افراد مستمند و ناتوانی که در تأمین نیازهای اولیه خود استطاعت مالی ندارند، باید از سیره حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) الگو کرفته شود چراکه این افراد در رافت و عطوفت به مردم به‌ویژه نیازمندان سرآمد هستند.

رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در قالب رزمایش مواسات یک هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه و ۵ هزار قلم کالای گرمایشی از امروز بین نیازمندان شهر مشهد توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این کالاها تولید داخل بوده و با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان تهیه شده گه به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س) در حال توزیع است.

سلم‌آبادی تصریح کرد: برای تهیه ۵ هزار لوازم گرمایشی حدود ۱۱ میلیارد تومان با مشارکت نیکوکاران هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار