نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

مسئولان در خدمت به مردم اخلاص را سرلوحه کارها قرار دهند

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: مسئولان برای گره‌گشای امور مردم تلاش کنند و خالصانه به کشور خدمت کنند.
کد خبر: ۵۰۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 02February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند اظهار داشت: دولت سیزدهم با پشتوانه مردمی و ولایی که دارد، امیدواریم بتواند مشکلات موجود کشور را از پیش رو بردارد

وی افزود: باید مسئولان تلاش کنند گره‌گشای امور مردم باشند و خالصانه به کشور خدمت کنند.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان رضوی به اقدامات خوب دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن آن اشاره کرد و ادامه داد: باید در انجام کارها اخلاص باشد در این بین مسئولین همت کنند و با قصد اخلاص، گره‌های استان را بگشایند.

هدایت اقتصاد استان خراسان رضوی به‌صورت قرارگاهی

نظری در این دیدار گفت: ضرورت دارد تا اقتصاد استان به سمت مردمی شدن پیش برود. در این راستا تلاش می‌کنیم بتوانیم هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید جریان اقتصادی را به صورت قرارگاهی هدایت کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی باید زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشند.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم حفظ سلامت اداری تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان به سمت خدمت بیشتر به مردم و مانع‌زدایی از امور خود پیش بروند.

نظری به اهمیت اقتصاد زیارت در مشهد اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حجم بالای زائران ایرانی و غیر ایرانی که در مشهد حضور پیدا می‌کنند حوزه زیارت پویاتر و فعال‌تر خواهد شد.

وی با اشاره بر اقدامات صورت گرفته در زمینه تقویت زیرساخت‌ها در استان تصریح کرد: اقدامات خوبی در این راستان در حال انجام است که امیدواریم تابستان سال آینده شاهد تنش آبی نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها