نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

«جهاد تبیین» خنثی‌کننده توطئه‌ نظام سلطه است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: روشنگری و تبیین انقلاب اسلامی و دین در دوره کنونی، حرکت عظیم و موثر در مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۵۰۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ - 28January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید‌احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: باید هندسه دینی زندگی مردم را تشکیل دهد زیرا دشمن برای تخریب ایمان و باور مردم در میدان است و می‌خواهد هندسه دینی زندگی مردم را برهم بزند تا مردم از نظام دست بکشند.

وی ادامه داد: روشنگری و تبیین انقلاب و دین در دوره کنونی، حرکت عظیم و موثر در مقابله با دشمن است، دشمن در همه مبارزات سیاسی و نظامی با ما شکست خورده به طوری که جرات تهاجم نظامی ندارد لذا به دنبال حذف ارزش‌های انقلاب است و سعی دارد انقلاب را با تبلیغات مختلف خود تحریف کند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند مسائل ضدانقلابی را به جای انقلاب معرفی کند و حتی در گفتمان انقلابی تجزیه ایجاد می‌کند به نحوی که اگر در خط تبیین انقلاب کسی در تریبونی حرفی زد، با شیطنت از یک جریان و عنصر انقلابی دیگر سخن و حرفی بر ضد آن می‌سازد و مردم را در گفتمان انقلاب دچار تردید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیتی که دشمن در حرکات شیطانی رسانه‌ای خود برای تحریف انقلاب اسلامی آغاز کرده باید با فعال شدن همه جامعه و جوانان در مسیر روشنگری و تبیین انقلاب، خنثی شود. 

علم‌الهدی گفت: مسئولان فرهنگی به‌ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان باید کاری کنند که زندگی اجتماعی مردم هندسه دینی پیدا کند و در این صورت است که خط انقلاب تداوم می‌یابد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز تولید فیلم و موسیقی باید بررسی کند که آیا با آن برنامه در جامعه هندسه دینی پیدا خواهد شد یا نه. مردم باید از صدا و سیما استفاده کنند اما سریالی که برای مردم پخش می‌شود نباید برهم زننده هندسه دینی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات معظم له است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌ها‌ست.

علم‌الهدی همچنین با تبریک پیروزی ملی‌پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفت: در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به طور کامل مورد صیانت قرار نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه بانوان در نظر گرفته شده برای آنان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود و متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدوارم از این پس مسئولان در برنامه‌های ورزشی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هندسه دینی رعایت شود چراکه این امر خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمان ولی امر مسلمین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار