به همت شهرداری منطقه ۱۲ تهران؛

مادران و همسران ۶۰ شهید تهرانی تقدیر شدند

مراسم تکریم از مادران و همسران ۶۰ شهید دوران دفاع مقدس به همت شهرداری منطقه ۱۲ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 25January 2022

مادر و همسر ۶۰ شهید تقدیر شدندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ۶۰ مادران و همسرا شهید منطقه ۱۲ تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران تقدیر شدند.

در مراسمی که ظهر امروز (سه‌شنبه) در هتل فردوسی تهران به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر برگزار شد مادران و همسران شهد در محفلی صمیمی گرد هم آمدند.

در این مراسم مصطفی صابر خراسانی به اجرای برنامه پرداخت و خادمین حرم ثامن الحجج عبی بن موسی الرضا (ع) تبرکات حرم رضوی را بین حاضران در مراسم توزیع کردند.

مادر شهیدان رسول، علیرضا و داوود خالی پور در صحبت‌های کوتاهی در جمع مادران و همسران شهدا گفت: ۲۳ سال به سه شهید زندگی کردم و ۳۷ سال است که با خاطرات آنان زندگی می‌کنم. امروز اینجا مادرانی حضور دارند که جوانان آنان همرزمان پسرانم بودند. مردانی حضور دارند که همسن پسرانم هستند و با دیدنشان می‌گویم اگر رسول، اگر علیرضا، اگر داود بودند سن این‌ها را داشتند.

وی افزود: سال ۶۲ که پسر بزرگم به شهادت رسید، همسرم در لبنان بود، فرزندان و همسرم در سه جبهه می‌جنگیدند، یکی در مبارزه با منافقین، یکی مبارزه با اسرائیل و دیگری مبارزه با صدام. یکی از دوستان یکبار به منزل آمد، شعری خواند و گفت شما سه فرزند دادید و هزار هزار گرفتید. گفتم واقعا همین است، من هیچ وقت از دادن فرزندانم احساس غربت نکردم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها