تهیه‌کننده فیلم قرار روز شانزدهم:

ساخت مستند از ابوعمار بخاطر جایگاهش در فرماندهی سخت بود

شعبانی با تاکید براینکه مستندسازی در سوریه و عراق سخت‌تر از جنگیدن مقابل داعش است، گفت: ساخت مستند از ابوعمار بخاطر جایگاهش در فرماندهی سخت بود.
کد خبر: ۵۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 07March 2022

ساخت مستند از ابوعمار بخاطر جایگاهش در فرماندهی سخت بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از مستند قرار روز شانزدهم روایت زندگی جهادی شهید مدافع حرم «محمدحسین محمدخانی» معروف به «ابوعمار» به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی شامگاه امروز در حوزه هنری برگزار شد.

مرتضی شعبانی تهیه کننده این مستند از خانواده شهید شهید محمدخانی تشکر کرد و اظهار داشت: دشواری‌های ساخت فیلم مستند در سوریه و عراق فراتر از جنگیدند است چراکه رزمنده خیلی وقت‌ها می‌تواند جانپناه داشته باشد و با اسلحه از خودش دفاع کند، اما کار مستندساز وقتی شروع می‌شود که رزمنده‌ها پناه می‌گیرند؛ این زمان است که مستندساز باید ایستاده حماسه رزمندگان را ثبت کند.

وی با تاکید براینکه جنگ تمام می‌شود، اما آنچه می‌ماند حماسه‌هایی است که ثبت شده است، افزود: فیلمسازی درباره شهید عمار سخت است چراکه او در سن ۳۰ سالگی فرمانده محوری مهمی از جنگ در سوریه را برعهده داشته است.

در ادامه این مراسم فیلم مستند قرار روز شانزدهم روایت زندگی جهادی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی معروف به ابوعمار پخش شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها