فرمانده سپاه خارگ خبر داد؛

برگزاری راهیان نور دریایی در جزیره خارگ

«حیاتی» گفت: یک دهه یک رزمایش عظیم فرهنگی در جزیره خارگ با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده است که امسال نیز در حال فراهم‌سازی بستر برگزاری راهیان نور دریایی در خارگ هستیم.
کد خبر: ۵۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 05February 2022

برگزاری راهیان نور دریایی در جزیره خارگبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «سیروس حیاتی» امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهیان نور در جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از نقاط مهم و مؤثر در هشت سال دفاع مقدس بود و مردمان این جزیره جانانه ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ گفت: یک دهه یک رزمایش عظیم فرهنگی در جزیره خارگ با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده است که امسال نیز در حال فراهم سازی بستر برگزاری راهیان نور دریایی در خارگ هستیم.

وی تصریح کرد: حقایق جنگ در جزیره خارگ به اطلاع جوانان ایران اسلامی رسانیده شود و فرهنگ ایثار و شهادت در این جزیره نهادینه شده است.

حیاتی با بیان اینکه اهالی صبور این جزیره دوشادوش نیروهای خدوم صنعت نفت، نظامی و انتظامی هشت سال ایستادگی کردند و نگذاشتن صادرات نفت از این جزیره لحظه قطع شود خاطر نشان کرد: این رزمایش عظیم فرهنگی از ۲۰ اسفندماه در صورت مساعد بودن شرایط آغاز و ۱۱ فروردین با حضور نخبگان ایران اسلامی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار