فرمانده انتظامی کشور:

قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح باعث هراس دشمنان شده است

سردار اشتری با بیان اینکه در بعد دفاعی به نقاطی رسیده‌ایم که با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم، گفت: این یک بازدارندگی و هراس برای دشمن دارد.
کد خبر: ۵۰۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 06February 2022

قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح باعث هراس دشمنان شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز در آئین الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی کشور که در معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: امیدواریم در چله دوم انقلاب اسلامی بتوانیم گام‌های موثری در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه هر کجا از بیانات امام راحل و امام خامنه‌ای تبعیت شده است موفق و سربلند بوده‌ایم، گفت: در صنعت دفاعی امروز بر روی پای خود ایستادیم و با لبیک به فرمان امام و به کارگیری توانمندی‌های داخلی موفقیت‌های خوبی کسب کردیم.

سردار اشتری ادامه داد: در بعد دفاعی به نقاطی رسیده‌ایم که با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم که این یک بازدارندگی و هراس برای دشمن دارد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: امروز مجموعه انتظامی کشور از دریا گرفته تا عمق کشور از مردم دفاع می‌کند؛ امروز باید خودمان را در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: باید از فناوری‌های روز در عملیات‌ها استفاده کنیم و با توجه به ماموریت‌هایی که داریم باید در حوزه تجهیزات جلوتر از دیگر ارگان‌ها باشیم.

فرمانده انتظامی کشور گفت: در برنامه پنج ساله هفتم کشور باید به مجموعه انتظامی کشور کمک شود و نیازمندی‌های ما تامین شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت و حفاظت از جان همکارانمان بسیار مهم است و اگر یکی از همکارانمان به شهادت برسد خسارت بزرگی برای ما است، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات به روز در مرزها و دریا یکی از ضرورت‌ها برای حفظ جان همکارانمان است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار