استاندار همدان:

نیروی انتظامی، نگاه علمی و تخصصی به مقوله امنیت را تقویت کند

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان همدان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه‌شناس و لایق است، گفت: در شرایط کنونی، می‌طلبد که نیروهای انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت داشته و در راستای تقویت آن اقدام کنند.
کد خبر: ۵۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 06February 2022

نیروی انتظامی، نگاه علمی و تخصصی به مقوله امنیت را تقویت کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز در دیدار با سردار «سلمان امیری» فرماندهی نیروی انتظامی  استان همدان ضمن عرض تبریک تسلیت به‌خاطر شهادت یکی از نیروهای خدوم انتظامی کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی مقتدر و در عین اقتدار منطقی و رئوف است و در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

وی بیان داشت: امنیت ایران در بین کشور‌های دنیا مثال‌زدنی است و این امر، حاصل تلاش همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است که  خون شهدا گواهی غیرقابل‌انکار، تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است..

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان همدان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه‌شناس و لایق است، افزود: در شرایط کنونی، می‌طلبد که نیروهای انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت داشته و در راستای تقویت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ارکان نیروی انتظامی در استان، در مواقع لازم نقش‌آفرینی درست و کامل را داشته‌اند، تصریح کرد: پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند.

این مسئول تأکید کرد: نیروی انتظامی باید، با توجه به دگرگونی‌هایی که در شکل و ماهیت جرائم پدید آمده است، مطابقت‌های لازم را خصوصاً در حوزه پلیس فتا و اقتصادی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، محور وحدت در بین ارکان نظام در استان‌ هستند، گفت:  نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی از سرآمدان و مؤثرین کشوری محسوب می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه شورای تأمین استان، در عین وحدت و همدلی، دارای ترکیبی از افراد زبده، فرهیخته، متعهد، نخبه و کاردان است، ادامه داد: جبران عقب‌ماندگی تاریخی، طی دهه‌های پس از انقلاب نشان از عزم جدی ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار و اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار یکی از دستاوردهای جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: دشمنان در این بین، بیکار ننشسته و همیشه سعی در توطئه و تخریب نیروهایی داشتند که وظیفه و نقش خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به درستی انجام دادند.

استاندار همدان بیان داشت: در حوزه سیاست‌ خارجی با پایمردی و ایستادگی نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات که مبتنی بر ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، نتیجه ظفرمندانه خواهد بود. مهربانی پلیس باید شامل حال عموم مردم باشد و وجه مقتدرانه در برابر مخلان نظم و آرامش اجتماعی به بهترین و جدی‌ترین روش انجام گیرد‌.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار