یادواره ۱۳۹ شهید اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد

یادواره ۱۳۹ شـھید گرانقدر اهل سنت شھرسـتان ثلاث باباجانی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 07February 2022

یادواره ۱۳۹ شهید اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یادواره ۱۳۹ شـھید گرانقدر اهل سنت شھرسـتان ثلاث باباجانی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی و همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سالن ۹ دی بسیج حوزه شھری این شهرستان برگزار شد.

در این یادواره که با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با حضور ماموستا احمد شیخی امام جمعه، یداله شکری فرماندار و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سخنانی با گرامی داشت دهه مبارک فجر، اظھار داشت: یکی از مهمترین دستاوردھای انقلاب اسلامی بدست آوردن استقلال، عزت و آزادی این سرزمین بود که به برکت ریخته شدن خون مقدس شھدا حاصل شده است.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: دھه مبارک فجر یادآور رشادت‌ھا و دلاوری‌ھای مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی بویژه خانواده ھای معظم شھدا و ایثارگران است.

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از خانواده ھای گرانقدر شھیدان معظم والامقام محمد ابراھیمی، حسن دارایی، امین صفری، یوسف محمدی و رستم مرادی، با خانواده ھای شھیدان والامقام عبدالله عبدالھی و رشید رحیمی دیدار و از خانواده‌های این عزیزان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار